Lilli Frank

T +49 711 459 24 942
E-Mail

Consultation hours by appointment
Wollgrasweg 49 | Room 123 | 70599 Stuttgart
Since March 2023

Research Assistant

Department of Sustainability and Change, University of Hohenheim

Since 2021

Lecturer for Empirical Methods

Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen

2021 - 2022

Student Assistant

University of Hohenheim

  • Chair of Marketing and Consumer Behavior
  • Chair for Service Management and Service Markets
  • Chair of Food Informatics
2020 - 2022

Master of Marketing und Management

University of Hohenheim

2018 - 2022

Student Assistant

Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen

  • Tutor for Empirical Methods
  • Student Assistant in the research project "HfWU-FIVE"
2017 - 2020

Bachelor of Business Administration

Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen

Frank, L., Neef, N.E., Otto, S. (2024). Nachhaltige Dienstleistungen aus Kundensicht – Das Zusammenwirken von Verhaltenskosten und Nachhaltigkeitsmotivation. In: Bruhn, M., Hadwich, K. (eds) Sustainable Service Management. Forum Dienstleistungsmanagement. Springer Gabler, Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-45148-6_4

Neef, N. E., Fußwinkel, S., Roos, C., Frank, L., Shihepo, K., & Richter, I. (2023). Optimistic Narrative Future Visions: A Communication Tool for Promoting Sustainable (Plastic) Behavior. Frontiers in Psychology, 14. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1252895