Lilli Frank
T +49 711 459 24 942 |
Consultation hours by appointment |
Wollgrasweg 49 | Room 123 | 70599 Stuttgart |
Since March 2023 | Research Assistant Department of Sustainability and Change, University of Hohenheim |
Since 2021 | Lecturer for Empirical Methods Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen |
2021 - 2022 | Student Assistant University of Hohenheim
|
2020 - 2022 | Master of Marketing und Management University of Hohenheim |
2018 - 2022 | Student Assistant Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen
|
2017 - 2020 | Bachelor of Business Administration Hochschule für Wirtschaft und Umwelt Nürtingen-Geislingen |
Frank, L., Neef, N.E., Otto, S. (2024). Nachhaltige Dienstleistungen aus Kundensicht – Das Zusammenwirken von Verhaltenskosten und Nachhaltigkeitsmotivation. In: Bruhn, M., Hadwich, K. (eds) Sustainable Service Management. Forum Dienstleistungsmanagement. Springer Gabler, Wiesbaden. https://doi.org/10.1007/978-3-658-45148-6_4 |
Neef, N. E., Fußwinkel, S., Roos, C., Frank, L., Shihepo, K., & Richter, I. (2023). Optimistic Narrative Future Visions: A Communication Tool for Promoting Sustainable (Plastic) Behavior. Frontiers in Psychology, 14. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1252895 |